Don't slip through the cracks

Efter dagens gymnastikpass med barnen blev jag sådär taggad på allt igen. Gjorde några halvlata handvolter på airflooret innan vi började för att testa luften i golvet och det kändes förvånansvärt lätt, trots att jag egentligen inte tog i och tekniken var nog det sista jag tänkte på. Då kände jag lite att jag var så glad över all träning har resulterat i starkare muskler, och jag blev taggad på att träna hårt igen. By the way, vill ni ha lite träningstips och motivation kan jag tipsa er om att gilla en sida på facebook som heter Workout Motivation. Det är en kompis från San Diego, Aicha, som driver den så kolla in hennes tips och få lite motivationspush :)
 
Workout music. Ett tips från mig: musik till träningen. Musiken hjälper mig att fokusera och kan ibland ge lite extra krafter när det tar emot :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0