"He's good with the hose"

Bara att konstatera redan nu att grannen bredvid ska ha fest ikväll, vilket innebär att det kommer vara fullt liv till kl 05.00 söndag morgon. Suck. Jag som verkligen såg fram emot en lugn och tyst kväll. Han har redan gapat och skrikit halva nätterna hela veckan, han kan omöjligen känna ännu mer behov av att stimma? Å andra sidan ger det mig ytterligare klagomål att framföra när jag ringer hyresvärden på måndag. Strålande. 
 
Nyss sökt ett annat extrajobb som jag tror kan passa mig lite bättre, mer aktivt och mer att göra och förhoppningsvis lite mer strukturerat och bättre tider. Fick genomgå någon form av typ intelligenstest när jag sökte det. Nu känns det som om det hänger helt på hur man gjorde ifrån sig på det testet haha. I hope not. 
 
Jesse Spencer och Taylor Kinney alltså. Grrr. Jag trodde allvarligt att Jesse Spencer var amerikan. Man kan aldrig lita på att folk är amerikaner nuförtiden, jag har blivit lurad så många gånger den senaste tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0