I believe I can, I believe I will

Så lång dag igår med besök på vårdcentralen för att kolla min fot (fick för övrigt sitta och vänta i en timme). Diagnos akut senskideinflammation och blev skickad till Borlänge sjukhus för röntgen för säkerhets skull. Ingenting brutet som tur var. Läkaren ville ge mig en behandling med injektioner med blodförtunnande i tre dagar, det kostade dock 706kr att hämta ut på apoteket och så rik är jag inte :(  Så nu håller jag mig till voltaren gel och antiinflammatoriska piller och hoppas att det hjälper. I övrigt skulle jag ha lindad fot och inte gå runt på den så mycket. Ingen träning med andra ord, suck. Har dock kört lite överkropp här hemma. Bara för att foten inte vill vara med så betyder inte det att resten av kroppen behöver lida. 
 
En inlämningsuppgift och en hemtenta den här veckan och jag har knappt börjat, grattis till mig. Jag vet ärligt talat inte vad jag håller på med just nu, kan inte få mig själv att ta tag i någonting. Skjuter upp bokstavligt talat allt. Jag skulle behöva en paus från mig själv just nu, går det? 
 
Biljetterna till Insurgent släpps imorgon, så taggad. Den hade världspremiär i London idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0