I wanna runaway, anywhere out this place

Efter några dagars lugn, bara samla tankarna och en liten push från McKayla Maroney så känner jag mig redo för nya tag med allt. Nya tag med plugg, nya tag med gym och träning, nya tag med att äta hälsosamt. Den senaste tiden har det blivit mycket godis och fika, men nu ska jag tillbaka till de bättre vanorna och mina tricks. Imorgon blir det att inhandla vindruvor och kiwi, och så har jag även gurka och morötter jag ska skiva upp. Det blir någon chokladbit också, jag tror verkligen inte på att förbjuda vissa saker för då blir man bara mer sugen på det och det håller aldrig i längden. Men att köpa någon liten chokladbit eller proteinbar och lägg upp en del av den i små bitar i en skål duger gott. Att lägga upp en del av den i en skål minskar risken att man äter hela och små bitar får det att se ut som om det är mer än vad det egentligen är (man lurar hjärnan). Det funkade strålande för mig innan och jag åt ens aldrig upp chokladen i skålen då, så nu ska jag börja köra med det igen. 
 
Igår blev det en liten shoppingdag, köpte min efterlängtade kofta jag har gått och kollat på ett bra tag, samt en färgglad t-shirt, en topp från BikBok som jag blev helt kär i, samt lite ny foundation och nytt puder som inte täpper igen porerna. Sen höll jag i Lindas danslektioner på dansstudion när hon var tvungen att jobba över och efter det blev det våfflor hos mamma. Idag plugg hela dagen och sen Elins dansklass ikväll. 
 
Ansels nya remix, den finns äntligen på Spotify. Gillar den bättre än originalet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0