I wanna runaway

Sista träningen med barnen idag innan gymnastikuppvisningen på lördag, och dom gjorde allt så fint: dansen, trampett, matta, allt. Känslan när så många barn gör chassé-hjulning synkat. Man känner sig lite som en stolt mamma. Jag är så pepp inför uppvisningen, lite nervös över min egen gymnastik men det ska nog lösa sig. Har ju en tendens att skärpa mig när det väl gäller så hoppas att det blir så. 
 
Imorgon ska jag på intervju för det andra extrajobbet som jag känner skulle passa mig bättre, så jag kan komma iväg och jobba och få in lite pengar, med det nuvarande extrajobbet drar jag mig verkligen för att jobba. Känner att jag behöver nåt mer stabilt än det...Men innan intervjun blir det städa, och sen lite gym och sen kolla på moderna klassen. Lite less på min fot nu som gör att jag inte kan dansa. På torsdag ska jag i alla fall testa dansa, men moderna känns lite väl riskabelt och tror min fot behöver några dagar till att läka. Det positiva är att foten iaf inte gör så ont längre och är snart tillbaka i normal storlek. 
 
Ansels nya remix, så bra! Lägg märke till Martin Garrix i slutet ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0