Soffläge

Helgen blev inte alls så lugn som jag hade tänkt mig (ligga i soffan och kolla på tv och läsa bok). Därför blir det en sån kväll idag. Egentligen borde jag ta itu med plugg, men jag behöver allvarligt talat en lugn, stressfri ikväll. Igår kväll var jag så stressad så jag inte kunde somna först, lyckades sen somna på nåt sätt. I drömmen var jag superstressad och vaknade av att hjärtat slog i 180 efter typ en halvtimmes sömn. 
 
Sov typ 5 timmar inatt och sen blev jag inringd på jobb imorse, dock riktigt skön tid 9-13.30 med en förskoleklass. Efter det handla, äta mellanmål bestående av en smoothie och en skiva flatbröd med gurka innan det var dags att åka iväg på jobb igen, gymnastiken med barnen. Cissi var borta så jag och Lina fick flyga solo (eller snarare duo) för första gången sen vi båda började, men det gick superbra och barnen börjar verkligen utvecklas nu. Så kul att se. 
 
Investerade i ett par billiga tygskor (Converse-wannabes) till alla festivaler i sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0