United, we move forward

I helgen släppte jag äntligen taget om nåt jag har hållit fast vid länge och aldrig riktigt kunnat släppa. Men i helgen fick jag säga nej och det var allt jag behövde för att släppa det. It's over, done. Så skönt. Känns som att nu kan jag äntligen blicka framåt. 
 
Måndagar är faktiskt så bra, tack vare gymnastiken. Vi tränar inför uppvisningen nu så idag blev det helgrupp på dans, airfloor och trampett. Jag kom in tidigt tack vare en av parkourledarna så jag kunde börja dra fram allt. Vem behöver gym när man kan dra runt gulmattor, tjockmattor, airfloor och trampetter. Men det gick la strålande iaf. 
 
Jag som länge har gått och kollat på en träningsjacka men inte har haft råd att köpa fick äntligen en träningsjacka idag, tack vare pappa! :D Får göra lite reklam för Arla samtidigt som jag tränar ;) Jag älskar den. 
 
 
Den slutliga trailern för Insurgent har förresten kommit. Taggaaaaaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0