Beautiful now

Det krävs typ 5 minuters kollande av TV för att inse varför så många laddar ner tv-serier. Det går ju bara skit på svensk TV. Alltså alla svenska TV-program...nej. Då är till och med The Real Housewives of blablabla mer underhållande. Prisa amerikansk TV. 
 
Anyways. Igår blev det fest med tjejerna från dansen. Först pizza och sen drog festen igång med massa ölspel, däribland beer pong. Blev en lyckad och härlig kväll. Så glad över att jag får dansa och umgås med dessa fina människor. Jag har för övrigt fått sommarjobb vilket även ger mig extrajobb redan nu och även till hösten om allt går bra under sommaren. Inga sena kvällar, inga helger och väldigt bra betalt. Dessutom ett väl organiserat system där jobbpass erbjuds både online så man kan boka in sig i förväg och även genom sms, och där man kan lägga in när man är tillgänglig för jobb. Jag vill gärna jobba på förskolan också när folk behövs så mycket men alltså, jag orkar inte med deras oorganiserade system där ingen har koll och där dom inte ens informerar när dom byter tidsrapporter och att de gamla inte längre gäller vilket gav krångel med lönen. Fick lite smått panik. Tycker så synd om alla ordinarie anställda och barnen på förskolorna, det är ju tyvärr dom som hamnar i kläm. Har dåligt samvete över att jag troligen inte kommer kunna eller vilja vara kvar som vikarie där.
 
Gårdagen <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0