Helg <3

Denna vecka har varit så intensiv. Känner mig lite smått sliten. Projektarbete som skulle lämnas in torsdag kl 12, som vanligt började jag med det sent för att jag har noll motivation och fokus när det gäller plugg. Denna termin har det varit extremt. Spenderade måndag och tisdag med att leta info, skrev huvuddel och avslutning på onsdag kväll/natt. Som tur var hade jag inledning skriven sen tidigare pga seminarium. Kom i säng 03:30 torsdag morgon. Var en zombie på torsdagen med enorm huvudvärk men lyckades få till 2h träning. Vägrar lägga ned hela dagen pga huvudvärk alltså.

Fredag blev det dans på Coop Forum på deras eventdag. Kändes inte som om det gick bra men vi fick höra efteråt att det var jättebra, så det var ju kul :) Idag workshop på dansstudion med Kulturamalärare från Stockholm. Modernt, balett, hiphop och jazz. Det var hur kul som helst, superkul att få dansa för lärarna på Kulturamas danslinje :) Jättekul att träffa Kattis igen också, saknat hennes hiphoplektioner. Jazzen var lite av en helt ny värld och dessutom sjukt jobbig, så nu är man lagomt slut i kroppen. Men så värt varenda sekund av det :) om det är nånting man lärt sig av dans så är det att fortsätta trots att kroppen skriker av utmattning. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0