Push yourself

Två hemtentor och en analysuppgift av The Vampire Diaries med inlämning på söndag. Har typ precis börjat. Jag är en så jäkla tidsoptimist nuförtiden. Jag suger på att plugga. Eller kanske, jag är bäst på att undvika att plugga. Det finns så mycket annat att göra ju?? Jag vill gymma och läsa böcker så galet mycket just nu. Men nästa vecka är det dansuppvisning och efter det är ju dansen slut för den här terminen så då borde det finnas mer tid till det. Sista lektionen med barngruppen på dansstudion igår och i måndags var det sista gymnastikträningen för barngruppen. På lördag blir det dock tävling för barnen och därmed jobb ca 9-15, ska bli så kul! 
 
Fått lite mer resultat på kroppen den senaste tiden, trots att jag inte hunnit med att träna på Friskis så mycket som jag velat och ätit mindre bra. När man ser resultat blir man lite mer motiverad, vilket jag behöver just nu (sorry för underkläder ifall nån känner sig obekväm med det).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0