What's left of this moment, I'm not gonna waste it

Sommaren närmar sig med storsteg. Snart är det dags för Summerburst, ska bli så kul. Men, innan sommaren börjar måste jag avsluta mina vårkurser. Håller på med ett projektarbete nu som ska in på torsdag. Jag har skrivit två sidor och måste skriva tio sidor. Ha. Haha. Hahaha. Får skriva som en galning imorgon. Ville egentligen jobba men jag får skylla mig själv att jag inte tagit itu med projektarbetet tidigare. Skulle ha skrivit på det idag, men huvudvärk och extremt trött hela dagen. Tror det är allergierna som jävlas.
 
Släpade mig iväg till ett indoor walking på Friskis iaf, tänkte att lite träning kanske piggar upp mig. Man brukar ju bli sjukt seg om man inte tränar. Det hjälpte, nu känner jag mig pepp för att skriva projektarbetet imorgon. Jag hoppas jag hinner skriva en hel del så att jag hinner med ett jobbpass på torsdag ifall det finns nåt. Skulle vilja få in ett jobbpass denna vecka så man får lite extra pengar lagomt till Bråvalla. Håll tummarna, okej. På fredag ska jag dansa på ett event så då hinner jag nog inte med jobb såvida det inte finns nåt 7-11 pass ledigt.
 
Nu, maaat, sängen och Chicago PD. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0