Hello from the outside

Äntligen back-on-track efter min "ligga i sängen och skita i allt" period. Tagit itu med plugget igen, och träningen är jag igång igen med för fullt, äta bra likaså. Kroppen känns starkare och bättre än vad den gjort den senaste tiden och har bestämt mig för att jag ska börja utesluta mer socker nu.
 
Dansuppvisningen börjar närma sig, 5-6 december i Hagaskolans aula. Massa massa dans har det blivit den senaste tiden, med extraträningar för feminine nivå 4 och även lördagkvällar på dansstudion. Slitigt, men så värt det. 
 
I loooove Sophia Bush. Ifall ni har missat det. Hon är så annorlunda från alla Hollywoodkändisar, prisa jesus ärligt talat. 
 
 
Yep, love her. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0