i smell great nörd

Fick mina produkter från i smell great i förrgår, knappt en vecka efter att jag beställt. Härligt med snabb leverans! 
 
 
Parfymen angel cake luktar helt underbart, och kombinationen angel cake + wild honey som Sophia tipsade om är fantastisk. Nåt som jag älskar med i smell great är att dofterna faktiskt går att kombinera (!) utan problem. angel cake + wild honey = wild angel. Älskar deras lip lush så den bor numera i min väska. Den är perfekt återfuktande för läpparna, luktar gott (jag valde candy crush) och smakar dessutom gott haha. Enligt Sophia ska den även fungera perfekt som typ primer innan man har på läppstift som lätt torkar ut läpparna, så det ska testas nån dag! Sen köpte jag en till wellness water mist wild honey, som jag redan har hemma, men det är helt underbar så jag var tvungen att köpa en till. Det röda i mitt ansikte är numera nästan helt borta och den är mjukgörande samtidigt så inga fler ansiktskrämer behövs. Den fungerar strålande på torr hud på hela kroppen. Jag är en sån nörd av i smell great men dessa produkter har löst flera av mina hud-och ansiktsproblem, how can you not love it? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0