Hunks always save your day

Igår var en sån där extremt frustrerande dag. Telenor stängde av min mobilsurf och påstår att jag har gjort slut på 12GB surf på 10 dagar. Det finns inte på kartan. 12GB surf på 10 dagar, varav 3GB på två dagar? Are you for real. Jag har använt max 8GB under en hel månad hos Telenor (oftast ligger jag runt 6GB) och nu har jag helt plötsligt använt 12GB på 10 dagar, trots att jag inte gjort nånting annorlunda överhuvudtaget? No way. Frågade Telenor om detta, och killen som svarade typ idiotförklarade mig. Jag vet hur en iPhone fungerar, din tomte. Typ att iCloud synkar hela tiden och drar massa data om man inte stänger av det, spelappar likaså osv.
 
Utöver detta är det också samma gamla vanliga problem med att få tag på kurslitteratur som knappt finns i Sverige (vissa bibliotek har böckerna, men inget fjärrlån) och alla lärarnas standardsvar "allt finns att köpa på onlinebokhandlar", 15 kursböcker för ca 400-500kr styck, betalar du? Didn't think so. På dansen var jag så sinnessjukt stel i kroppen och kunde inte slappna av för fem öre så jag kände mig som en vandrande pinne som försökte dansa. Helt värdelöst. 
 
På kvällen var jag på ett "fuck everything" humör. Dagen blev dock lite räddad av Sophias tweet till mig som peppade mig lite och dessa tre hunkar. Let's face it, snygga roliga män kommer alltid rädda din dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0