I Smell Great

 
Helgen blev supermysig med fika med syrran och barnen, lunch med Danne och filmkväll med tjejerna på fredagen, firande av min födelsedag en dag i förskott på lördagen och sen massa dans och gymnastik på min födelsedag. Jag passade också på att unna mig ett par nya mysbyxor och idag blev det ett par nya träningsleggings, ny sport-BH (supersköna båda två) och en topp. 
 
Har använt I Smell Great ett par dagar nu och jag älskar det. Wellness water mist gör huden superlen och jag testade det lite i ansiktet och det gjorde faktiskt att min hy inte alls blir lika fet som den brukar bli under dagarna. Hair fragrance gör under för mitt hår, det blir varken fett eller torrt längre, inte ens när det gått två dagar sen jag tvättade håret. Inte haft en dålig hårdag sen jag började använda det. Dessutom luktar dom såååå gott, har Wild Honey på wellness water mist och Beach Babe på hair fragrance. Beställde ju också lite doftprov för att få se hur de andra dofterna Angel Cake och Candy Crush är, och dom luktar också supergott. Ni alla borde checka in I Smell Great på ismellgreat.com :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0