And I still love him, I love him

Aldrig varit så glad över en ny vecka, förra veckan var sjukt dryg. 8 träningsdagar i rad, mindre optimalt men så blir det när man har för mycket i huvudet haha. Insåg inte att det var den veckan vi skulle ha extra dans på fredagen och gymnastikens 80-årsjubileums öppet hus med uppvisningar och prova på på lördagen, dom dagarna jag egentligen brukar vila på.  Vilade igår så idag blir det träning igen. Mina magmuskler börjar äntligen synas lite så jag är så taggad. Älskar när resultat börjas synas. Och denna vecka börjar jag på poledance, om det blir av. Återstår att se.
 
Förra veckan köpte jag en ny foundation som ska bekämpa akne och jag älskar den. Vanligtvis tycker jag inte om foundation, framför allt inte flytande, men denna är så lätt och dessutom täcker den väldigt bra, och jag har inte fått några nya finnar (som jag alltid får av foundation). Använder numera också min i smell great wellness water mist på ansiktet eftersom den är mjukgörande och hyn ser faktiskt piggare och fräschare ut. Sprutar på den innan sminket, den funkar perfekt.Jag hoppas hoppas hoppas att i smell great fortsätter sprida sig så att det kan börja säljas hos återförsäljare eller nåt sånt. Håll tummarna okej, för dessa produkter är helt underbara. 
 
Nästa vecka är bästa tv-serien tillbaka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0