#ManCrushMonday

Det blev en härlig fest hos Elin i lördags, jag känner mig fortfarande sliten haha. Så trött. Varit seg hela veckan men ändå fått till träning både måndag och tisdag. Idag blev dansen inställd så då passade jag på att färga håret, sååå skönt att få bort den fula utväxten. Nu känns håret lite fräschare igen och det luktar supergott tack vare i smell great. Ska snart beställa igen, denna gång blir det parfym och troligen en body whip och en lip lush! Har dock sån beslutsångest om jag ska ta beach babe eller candy crush på parfymen. 
 
Ikväll börjar Chicago PD igen. Denna intervju med Jesse, Jon och Paddy är fantastisk, 2:40 när dom visar klippet där Jesse sparkar Paddy i ballarna och framåt är klockrent, Jesses felformulering "he was supposed to have a strap on" hahaha. Bilden av Paddy med en strap on kommer förevigt vara fastetsad i mitt huvud. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0