Show me how you burlesque

Denna vecka har gått sjukt fort, men nu är det fredag och jag är så taggad för söndag. Mera dans och sen första gymnastikträningen! Nästa vecka kommer äntligen mitt paket från I Smell Great :D Födelsedagspresent till mig själv haha. Blir ytterligare en födelsedagspresent till mig själv i form av träningskläder från Borlänge Gymnastikklubb, håller på att kolla lite nu vad jag ska beställa. Har redan fått en tidig födelsedagspresent av mamma, helt kär i denna roséfärgade klocka!
 
 
Nu blir det mat, lasagne för tredje dagen i rad haha men känns dumt att kasta bort mat. Dessutom kan man aldrig äta för mycket lasagne haha. Sen ska jag iväg till Friskis och träna överkropp på gymmet. Mina ben är lite möra efter fem träningsdagar som varit ganska tuffa för benen så dom får vila idag. 
 
Dom är så underhållande och flummiga. "I'm a fop!" Sophias berättelse att hon och Jesse råkade stanna typ tio bilar när dom hade blåljusen på var ju ganska klockren (11:20). Hon som intervjuar dom är dock sååå stel och verkar inte alls fatta deras skämt eller humor, awkwaaaaard. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0