Work work work

Blev en mindre nyttig dag idag men som tur var fick jag in både 1,5h poledance och en 45 min powerwalk så rent kalorimässigt lyckades jag hålla mig under 2000 kalorier. Idag på pole fick vi lära oss flatline scorpio som jag velat lära mig ett tag. Den var inte så svår, gäller bara att man sitter bra i en scorpio, vilket jag brukar göra. 
 
Flatline scorpio
 
 
Körde även en liten workout för magen nu på kvällen, tips från en av mina favoritdansare Briana Evigan. Kort och effektiv, sånt gillar vi. Långa ab workouts orkar man ju oftast inte riktigt och till slut blir hållningen dålig i övningarna.
 
 
Nu ska jag läsa en bok till en av mina kurser, men jag är så trött så jag lär väl orka en kvart typ. Blir lite tv-serier i sängen också. En ny tv-serie, Containment, började igår så jag tänkte kolla in den om den är nåt att se :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0