Bitch better have my money

Poledancen kan nog vara det tyngsta och mest utmanade jag gjort på länge, men vad gör det när det är så kul? Massa blåmärken efter idag, men idag satt två av de svåraste tricken vi gjort hittils. Så härligt när man sätter nåt, värsta självförtroendeboosten. Jag insåg idag att jag desperat behöver mer armstyrka, blir nog att investera i några hantlar att ha här hemma. Det får bli när man har råd med det. Än så länge får olika typer av armövningar med egen kroppsvikt duga.
 
Har jag kollat på denna alldeles för mycket? Ja. Kommer jag att sluta kolla på den? Nej. Början, Lady Gagalåten med killarna och sen tjejerna mellan 5:55-8:00 och slutet är mina favoritdelar, så bra så jag orkar inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0