Where are you now?

Snälla säg att det är nån mer än jag som tycker att högskolans krav på hur mycket man ska hinna läsa per kurs är helt sinnessjuka? Framför allt litteraturkurser. 4 ungdomsromaner på ca 2 veckor, utöver den vetenskapliga litteraturen. Det är bara i EN kurs. Jag som inte kan läsa nåt jag inte är intresserad av utan att jag somnar eller börja tänka på allt annat jag måste göra haha. God fucking damn it rent ut sagt. Dom tror på fulla allvar att man kan sitta och läsa ca 8 timmar per dag, 5 dagar i veckan, hela terminerna, och fortfarande vara vid sina sinnes fulla bruk efteråt. 8h/dag räcker nog inte ens, det krävs mer tid än så. Märks det hur less jag är på högskolan? Just nu har jag 3 nya kurser plus två gamla kurser som inte har avslutats än, tur att man typ har slutat festa så man kan spendera även helgerna med att plugga.
 
Peppmusik är så välbehövligt just nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0