Bun up the dance

Mina nya träningstights är hur sköna som helst, supernöjd med dom än så länge. Rumpan fick sig dessutom ett litet lyft i dom, bra för mig som har en ganska platt rumpa haha. Tightsen framhäver musklerna ganska fint och det är ju ett plus. Inhandlade även ett par nya skor tidigare i veckan, välbehövligt då flera av mina skor är trasiga under så att det läcker in vatten när det är blött ute. Ett par vita Nike Air Max, såååå snygga. Passar lika bra till jeans som till träningstights. Fick även ett par nya låga, vita Converse av mamma <3 så nu är jag redo för sommaren och hösten! 
 
Till veckan börjar jag poledance nivå 5, sjukt vad fort tiden gått. Känns som om jag och Elin nyss började nivå 2? Blir ärligt talat lika glad fortfarande när jag lyckas vända mig uppochner haha. Det är dock mycket lättare nu än vad det var i början. Man har ju definitivt fått lite starkare muskler, och det syns även på min kropp. Polemuskler, ja tack.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0