Saturday

Den här veckan har varit lite smått intensiv, samtidigt som jag har varit ganska trött i både huvud och kropp efter förra helgens dansuppvisning. I tisdags hade några av oss ledare i BGK en gymnastikträning för Klackens idrottsprofil. Vi körde lite allt möjligt med dom men trampettstationen med landning i kilen och airflooret blev populärt. Det var riktigt kul och dom var duktigare än vi hade förväntat oss. I onsdags blev det pole på förmiddagen och sen en liten shoppingtur på Kupolen med mamma, hittade en tajt magtröja på rea och inhandlade en ny concealer. Concealers brukar alltid vara för mörka för mig men nu fick jag lite hjälp på Kicks och hittade en concealer ur Kicks egna sminksortiment som passade mig perfekt. På kvällen umgicks jag med C. I torsdags hoppade jag in som vikarie för Elin och undervisade dans för en skolklass, vilket också var riktigt kul. 
 
Tisdagens gymnastik. 
 
Lyckan över att man sätter denna på pole. Nu ska den bara bli snyggare och få till en hel spagat. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0